Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι... ευθύνες του Τακέσι Κατάνο


Γράφουν οι ΑΝΗ ΦΑΡΜΑΝΙΑΝ και ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΤΛΑΚΙΔΗΣ

«Η κατάσταση στην ιαπωνική τηλεόραση είναι πολύ άσχημη. Σε αντίθεση με τα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα του εξωτερικού, τα ιαπωνικά κανάλια δεν ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν καινούργια προγράμματα. Αναπαράγουν παρόμοια προϊόντα εδώ και χρόνια. Στενοχωριέμαι διότι έχω και εγώ ευθύνη. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα Το Κάστρο του Τακέσι ίσως λειτούργησε ως πρότυπο για τα σημερινά προγράμματα ποικίλης ύλης. Δεν διαμαρτύρομαι για την κατάσταση της ιαπωνικής τηλεόρασης, διότι ξεκίνησε εν μέρει από τα δικά μου προγράμματα».

Λόγια του Τακέσι Κατάνο. Στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στην αποθήκη Γ στο λιμάνι στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου, ο Ιάπωνας ηθοποιός και σκηνοθέτης, μίλησε για την νέα του ταινία "Ο Αχιλέας και η Χελώνα" και αναφέρθηκε στο συμβολισμό του παράδοξου του Ζήνωνα και στην μάταια προσπάθεια του ήρωα του να αγγίξει την επιτυχία και την αναγνώριση.
«Το παράδοξο του Ζήνωνα δεν αναφέρεται μόνο στην τέχνη, αλλά και στις ανθρώπινες σχέσεις και τα διλήμματα που αντιμετωπίζουμε στην καθημερινότητα μας. Η σχέση του Αχιλλέα και της χελώνας παραπέμπει στη σχέση ανάμεσα στο να επιδίδεσαι σε μια ανούσια αναζήτηση, αντί να εκτιμάς αυτό που πραγματικά μπορείς να αποκτήσεις στη ζωή. Αυτό εφαρμόζεται και στον κινηματογράφο. Αν μόνο θεωρητικολογείς για τον κινηματογράφο χωρίς να έχεις πατήσει το πόδι σου στο πλατό, αντιμετωπίζεις ανάλογες καταστάσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά . Εξέφρασε την ανησυχία του για την σημερινή εμπορευματοποίηση της τέχνης: «Σήμερα η αξία ενός έργου τέχνης “κατασκευάζεται” από τη διαφήμιση, το marketing και γενικότερα την προβολή του στην παγκόσμια αγορά», πρόσθεσε. Ο Τακέσι Κατάνο τιμήθηκε, από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου, με τον Χρυσό Αλέξανδρο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανατολίτικοι ήχοι στο Μύλο από την Dilek Koc–VIDEO

Η Dilek Koç και το συγκρότημά της μας ταξίδεψαν στα μουσικά αρώματα της Ανατολής, στους ρυθμούς των Βαλκανίων, στα σοκάκια της Κωνσταντινούπολης, στα Καφέ Αμάν της Σμύρνης, στα λιμάνια της Mαύρης Θάλασσας. Παρουσίασαν, στις >>>

Φώτα, κάμερα, πάμε!

Τα φώτα χαμήλωσ αν και το ταξίδι στο χωροχρόνο της 7ης τέχνης ξεκίνησε. Η αυλαία του 49ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης άνοιξε την Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008 , στην κατάμεστη αίθουσα του Ολύμπιον κι η φλόγα του φεστιβάλ άναψε από τον... αναπτήρα του προέδρου του, Γ. Χωραφά! Τρεις οθόνες και ένα εντυπωσιακό βίντεο δημιούργησαν την ψευδαίσθηση του ταξιδιού μετατρέποντας την αίθουσα σε τρένο και κάνοντας τους θεατές συνταξιδιώτες χωρίς αποσκευές σε ένα ονειρικό ταξίδι, που διέσχισε την ιστορία του κινηματογράφου. Οι πρώτες εικόνες των αδερ φών Λυμιέρ, σκηνές, πρόσωπα, ατάκες και μουσικές κλασικών φιλμ μεγάλων δημιουργών συνέθεσαν μοναδικά το «travelling» της κινηματογραφικής περιπέτειας, που αυτές τις μέρες έχει την τιμητική της στη Θεσσαλονίκη. Πλάνα στο χρώμα της σέπιας, στο χρώμα των αναμνήσεων, σύνθεση προσώπων και εικόνων σε ένα εμπνευσμένο κινηματογραφικό κολάζ, ένα «travelling» που έφθασε μέχρι τ’ αστέρια λίγο πριν καταλήξει στην πλατεία Αριστοτέλους και το Ολύμπιον. Την

Ευριδίκη - Κοργιαλάς στο NYLB

Η Ευρυδίκη και ο Δημήτρης Κοργιαλάς έρχονται να αναστατώσουν για άλλη μια φορά την Θεσσαλονικη, την Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009 και να ξεσηκώσουν το κοινό τους με τρόπο που μόνο εκείνοι ξέρουν στο NEW YORK LIVE BAR(Αχελώου 10, περιοχή FIX)! Ο Δημήτρης και η Ευρυδίκη πατάνε Γκάζι και σταματούν στο new york live bar παρουσιάζοντας ένα πρόγραμμα – έκπληξη με τα τραγούδια από όλη τους τη δισκογραφία αλλά και πολλές διασκευές από το ελληνικό και διεθνές ρεπερτόριο! Δυνατές ερμηνείες, dance electro μουσική, μπαλάντες, διασκευές – έκπληξη και πολλά νέα τραγούδια που έρχονται από όλα τα σημεία του ορίζοντα της μουσικής και τα κατευθύνει μια μουσική πυξίδα.