
Συγκεκριμένα, η κ. Αράπογλου επισημαίνει στην ερώτησή της, τις εξής ελλείψεις:
- Καθυστέρηση υπογραφής συμβάσεων 47 καθηγητών, της πλειοψηφίας δηλαδή του διδακτικού προσωπικού του Κ.Ω.Θ., για τους οποίους δεν ισχύει η νομοθετική ρύθμιση που οδήγησε στη λύση του αντίστοιχου προβλήματος που αντιμετώπιζαν οι καθηγητές Δημοτικών Ωδείων και Μουσικών Σχολών.
- Εκπρόθεσμη καταβολή των δεδουλευμένων στους διδάσκοντες καθηγητές, από την έναρξη του σχολικού έτους εξαιτίας της σοβαρής διοικητικής δυσλειτουργίας, με αποτέλεσμα την οικονομική δυσχέρεια και την κοινωνική αναστάτωση των ιδίων και των οικογενειών τους.
- Απουσία καλλιτεχνικού διευθυντή, καθώς η θέση χηρεύει εδώ και μήνες.
- Λειτουργία του Διοικητικού Συμβουλίου του με τρία μόνο μέλη αντί των πέντε που ορίζει ο Νόμος, με αποτέλεσμα, εάν απουσιάζει ένα μέλος, να μην υπάρχει απαρτία και να μη μπορούν να ληφθούν αποφάσεις για κρίσιμα θέματα.
- Υπαγωγή του Κ.Ω.Θ στο Υπουργείο Πολιτισμού υποβαθμίζοντας με αυτόν τον τρόπο το ρόλο του ως βασικού εκπαιδευτικού φορέα.
- Έλλειψη διαβάθμιση των μουσικών σπουδών, ώστε να υπάρχει σαφής καθορισμός των επαγγελματικών και των ακαδημαϊκών δικαιωμάτων των αποφοίτων του Κ.Ω.Θ. και ο καθορισμός της σχέσης με τις αντίστοιχες σχολές (Τμήμα Μουσικών Σπουδών Ιονίου Πανεπιστημίου, Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας).
Η κ. Αράπογλου ζητά, από τους υπουργούς, να προχωρήσουν άμεσα
- Σε ειδική νομοθετική ρύθμιση για την οριστική λύση του προβλήματος των συμβάσεων των διδασκόντων στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης.
- Στην πλήρωση της κενής θέσης του καλλιτεχνικού διευθυντή και των κενών θέσεων των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου, ώστε να εξασφαλιστεί η εύρυθμη διοικητική λειτουργία του Κ.Ω.Θ.
- Στην αναπροσαρμογή του νομικού πλαισίου που διέπει, εδώ και μισό αιώνα, το μοναδικό Κρατικό Ωδείο της χώρας, ξεκινώντας από την υπαγωγή του στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας - αντί του Υπουργείου Πολιτισμού στο οποίο ανήκει σήμερα - αναγνωρίζοντας έτσι τον βασικό εκπαιδευτικό του ρόλο.
- Στην διαβάθμιση των μουσικών σπουδών, ώστε το ΚΩΘ να μπορέσει να διαδραματίσει το ρόλο που του αρμόζει στην σύγχρονη ευρωπαϊκή μουσική εκπαίδευση.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου