Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άγαμοι Θύται στο Δημόσιο: Τι έγινε στην πρεμιέρα–ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ

Οι Άγαμοι Θύται επέστρεψαν κάνοντας κατάληψη στη σκηνή της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών του ΚΘΒΕ, με νέες σατιρικές εφεδρείες, κουρεμένοι ψυχικά εν χρώ (δηλαδή γουλί) και με ένα πρόγραμμα >>>

ριζοσπαστικού λαϊκισμού και ανορθολογισμού προσαρμοσμένου στις νέες, θεατρικές συνθήκες της Δανείας του Νότου. (Δανεία με «ει» από το «δανεικά»). Σοφότεροι, άρα πιο λυπημένοι, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της πατρίδας, έρχονται άλλη μια φορά, με ευρωπαϊκό αέρα και ανατολίτικη, δημοσιονομική νωχέλεια, να προβάλλουν τα προτερήματα της φυλής, με κυμαινόμενο επιτόκιο γέλιου, ή γλυκιάς μελαγχολίας, εφόσον λεφτά υπάρχουν, απλώς χρήματα δεν υπάρχουν.

Παρότι εξαρτημένοι απ’ την έκτη δόση, παίρνουν την μεθαδόνη της σάτιρας και προχωρούν έχοντας την πρόθεση να γίνουν μια ΔΕΚΟ του μέλλοντος με ανθρώπινο πρόσωπο, που θα ρίξει το βάρος στην ανάπτυξη, παράγοντας γιαούρτια ολικής αλέσεως με γεύση ψαρόκολλας. Με πρόζα βιτριολική και νούμερα μουσικο-χορευτικά ανανεώνουν το περσινό μνημόνιο έχοντας χρέος ανεξόφλητο προς το έθνος να αντιπαραθέσουν την κωμωδία και το χαμόγελο στην γενική κατάθλιψη.

Απολαυστικοί στην πρεμιέρα οι “Άγαμοι Θύται”, κέρδισαν δίκαια το χειροκρότημα όσων βρέθηκαν στο θέατρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών. Τα γέλια τράνταξαν την αίθουσα, αν και μερικά από τα σκετς δεν έβγαζαν το αυθόρμητο χιούμορ της παρέας που πρωτογνωρίσαμε στο “Υψηλόν Βολτάζ”. Η καθημερινότητα, όμως, είναι τέτοια, που έχει δώσει αφορμές για… πολλά, ξεκαρδιστικά, σκετς.

Όσο για τα τραγούδια, δίνουμε… ψήφο εμπιστοσύνης. Εδώ να κάνουμε ειδική μνεία στη φωνή της Ρούλας Μανισάνου. Εκπληκτική.

Είχαμε αμφιβολίες για την παρουσία της Εβελίνας Παπούλια. Κάναμε λάθος. Δένει με το σύνολο. Όσο για τα χορευτικά, η κ. Παπούλια έχει το χορό μέσα της.

Εν κατακλείδι, η παράσταση τα αξίζει τα 20 ευρώ της (15 αν πάτε στον εξώστη). Σας κοιτάζει τίμια στα μάτια και σας δίνει διασκέδαση, αλλά και… τροφή για σκέψη (για να πάρετε και στο σπίτι).

Στις φωτογραφίες από τα καμαρίνια:

Ιεροκλής Μιχαηλίδης, Εβελίνα Παπούλια, Έρση Δρίνη (σκηνογράφος), Σωτήρης Χατζάκης (Καλλιτεχνικός Διευθυντής ΚΘΒΕ).

Τάσος Μπουλμέτης (σκηνοθέτης), Γρηγόρης Καραντινάκης ( Γενικός Διευθυντής Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου), Ιεροκλής Μιχαηλίδης.

Θωμάς Τρικούκης (Πρόεδρος Δ.Σ. ΚΘΒΕ), Εβελίνα Παπούλια, Σωτήρης Χατζάκης (Καλλιτεχνικός Διευθυντής ΚΘΒΕ)


Οι φωτογραφίες είναι του Νώντα Στυλιανίδη, από το www.photoreportage.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Duo Plegma στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης

Το Duo Plegma (Δημήτρης Καραγιαννακίδης, βιολοντσέλο και Αλέξιος Λίζος, πιάνο) ερμηνεύει έργα μουσικής δωματίου στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης. Δευτέρα 8 Ιανουαρίου , 9μμ.

Ένα σπίτι για τη Μαντόνα

Η βασίλισσα της ποπ σκοπεύει να χτίσει ένα σπίτι στο Μαλάουι. Αυτό αποκαλύπτει, στην ηλεκτρονική της έκδοση, η Sun. Σύμφωνα με την εφημερίδα, η Μαντόνα το φέρει βαρέως που δικαστήριο της χώρας δεν της επέτρεψε να υιοθετήσει και δεύτερο παιδί από το Μαλάουι(τον ηλικίας τριών ετών Μέρσι Τζέιμς), επειδή επί 18 μήνες δεν έμεινε ούτε λεπτό εντός συνόρων. Καθώς, λοιπόν, σχεδίαζε ήδη να χτίσει ένα παρθεναγωγείο στο Τσινκχότα, ζήτησε από τους αρχιτέκτονες να κάνουν μια μικρή... προσθήκη στα σχέδια για ένα σπίτι δίπλα στο εκπαιδευτήριο. Σύμφωνα με την εφημερίδα, η Μαντόνα σκέφθηκε πως θα κάνει καλό στον άλλο της υιοθετημένο γιο από το Μαλάουι, τον Ντέιβιντ Μπαντά, να έχει ένα σπίτι στη χώρα, για να διατηρεί επαφή με τους φυσικούς του γονείς.

Σαν σήμερα… στη ροκ–VIDEO

Πολλές οι σημερινές επέτειοι. Θα μείνουμε σε αυτό που μας “χτύπησε” πιο δυνατά. Σαν σήμερα, το 1982, κάνει πρεμιέρα το “The Wall” του ΆΛαν Πάρκερ, με τον Μπομπ Γκέλντοφ και την ανυπέρβλητη μουσική των Pink Floyd. Αναλυτικά: